Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Informacje

Elektroniczny Urząd

Załatwianie spraw w urzędzie przez internet. Elektroniczne płatności za śmieci, podatki itp.

Ramowy rozkład dnia dla sześciolatków

Ramowy rozkład dnia ZERÓWKA 

6:30- 8:00  Schodzenie się dzieci. Stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających zainteresowaniom dzieci. Gry i zabawy dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze itp. Krótkie zajęcia wyrównawcze, oglądanie książek, albumów, czasopism dziecięcych.

8:00 - 8:20 Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe

8:20 - 8:30 Czynności higieniczne oraz przygotowania do śniadania, przejście do stołówki szkolnej.

8:30- 9:00 Śniadanie

9:00 - 11:00 Zajęcia obowiązkowe- zajęcia dydaktyczne, będące realizacją wybranych treści z programu wychowania przedszkolnego oraz język angielski, religia, ćwiczenia gimnastyczne - w wyznaczonych dniach.

11:20 - 12:20 Zabawy na świeżym powietrzu, na placu zabaw, obserwacje przyrodnicze i/ lub zabawy ruchowe w sali .

12:20 - 12:30 Czynności higieniczne oraz przygotowanie do obiadu, przejście do stołówki szkolnej.

12:30 - 13:00 Obiad - kształtowanie/ utrwalanie technik samodzielnego jedzenia. Zwracanie uwagi na kulturalne spożywanie posiłków. Wdrażanie do czynności higienicznych i porządkowych po zjedzonym posiłku.

13:00 - 13:40 Odpoczynek poobiedni. Czytanie literatury dziecięcej, słuchanie słuchowisk, muzyki relaksacyjnej. Zabawy o charakterze relaksacyjnym.

13:40 - 14:20 Zabawy ruchowe rozwijające motorykę małą i dużą. Praca z uczniem zdolnym oraz potrzebującym wsparcia.

14:20 - 14:30 Czynności higieniczne i przygotowanie do podwieczorku, przejście do szkolnej stołówki.

14:30 - 15:00 Podwieczorek - kształtowanie technik samodzielnego jedzenia.

15:00 - 17:00 Dowolna działalność dzieci. Czynności organizacyjne. Zabawy ruchowe, edukacyjne, wychowawcze organizowane przez nauczyciela oraz podejmowane przez dzieci. Obserwacja pedagogiczna, praca indywidualna z dziećmi. Rozchodzenie się dzieci.

Banery/Logo