O przedszkolu
Czas pracy przedszkola:
od poniedziałku do piątku w godz. od 6.30 do 17.00
Nauczyciele:
mgr Helena Olsza |
wychowanie przedszkolne |
|
Magdalena Parma |
wychowanie przedszkolne |
|
Dorota Rygulska |
wychowanie przedszkolne |
|
Grupy przedszkolne:
- Skrzaty- grupa dzieci 3- 4 letnich
- Krasnoludki- grupa dzieci 4-5 letnich
- Starszaki- grupa dzieci 5- 6 letnich
Ramowy rozkład dnia:
6.30 - 8.30 |
Schodzenie się dzieci do przedszkola. Podejmowanie przez dzieci różnorodnych form pracy (wg indywidualnych potrzeb dziecka), m.in.: zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, ruchowe. Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia poranne. |
8.30 - 9.00 |
Przygotowanie do śniadania m.in.: czynności higieniczne, porządkowe, samoobsługowe. Śniadanie. Czynności higieniczno- porządkowe po śniadaniu. |
9.00 - 9.30 Zajęcie 1 |
Zajęcia edukacyjne z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb dziecka. Czas realizacji zajęć dostosowany jest do indywidualnych potrzeb rozwojowych oraz możliwości psychofizycznych dzieci. |
9.30 - 9.40 | Zabawy ruchowe (w tym relaksacyjne). |
9.40 - 10.10 Zajęcia 2 |
Zajęcia edukacyjne z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb dziecka. Czas realizacji zajęć dostosowany jest do indywidualnych potrzeb rozwojowych oraz możliwości psychofizycznych dzieci. |
10.10 - 11.00 | Podejmowanie przez dzieci różnorodnych form pracy (wg indywidualnych potrzeb dziecka), m.in.: zabawy dowolne w sali, zabawy na świeżym powietrzu, spacery. |
11.00 - 11.40 | Przygotowanie do obiadu, m.in.: czynności higieniczne, porządkowe, samoobsługowe. Obiad. Czynności higieniczno- porządkowe po obiedzie. |
11.40 - 12.10 | Odpoczynek poobiedni- słuchanie bajki czytanej przez nauczyciela/ słuchanie muzyki relaksacyjnej/ słuchowiska/ kwadrans na bajkę. |
12.10 - 13.15 | Podejmowanie przez dzieci różnorodnych form pracy (wg indywidualnych potrzeb dziecka)- zabawa dowolna, m.in.: zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, ruchowe; zabawy na świeżym powietrzu. |
13.15 - 13.45 | Przygotowanie do podwieczorku, m.in.: czynności higieniczne, porządkowe, samoobsługowe. Podwieczorek. Czynności higieniczno- porządkowe po podwieczorku. |
13.45 - 17.00 | Podejmowanie przez dzieci różnorodnych form pracy (wg indywidualnych potrzeb dziecka), m.in.: zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, ruchowe; prace porządkowe w kącikach tematycznych. Zabawy dowolne na świeżym powietrzu (plac zabaw/ogród przedszkolny). |