Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Informacje

Elektroniczny Urząd

Załatwianie spraw w urzędzie przez internet. Elektroniczne płatności za śmieci, podatki itp.

Nowa, ogólnopolska infolinia Krajowej Administracji Skarbowej

Od 1 października 2024 r. pracownicy urzędów skarbowych będą dostępni na jednej ogólnopolskiej infolinii KAS.

Od 1 października 2024 r. pracownicy urzędów skarbowych będą dostępni na jednej ogólnopolskiej infolinii KAS. Można dzwonić pod numery:

  • 22 330 03 30 (z telefonów komórkowych)
  • 801 055 055 (z telefonów stacjonarnych)
  • +48 22 330 03 30 (z zagranicy)

Koszt połączenia liczony jest jak za połączenie lokalne lub według taryfy operatora.

Na infolinii KAS uzyskasz:

  • ogólną informację podatkowo-celną (bez potwierdzenia tożsamości),
  • indywidualną informację podatkową, np. o rozliczeniach nadpłat i zwrotów z zeznań i deklaracji podatkowych (po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN z e-Urzędu Skarbowego).

TelePIN to kod, który potwierdza Twoją tożsamość. Dzięki niemu na infolinii KAS otrzymasz informację podatkową w Twojej sprawie.

Jak ustawić swój telePIN?

  • Zaloguj się do e-Urzędu Skarbowego
  • Przejdź do sekcji „Ustawienia”
  • Wybierz opcję „Infolinia Krajowej Administracji Skarbowej”
  • Kliknij „Ustaw telePIN”

TelePIN możesz zmienić lub usunąć w każdym momencie.

Więcej informacji możesz znaleźć na stronie podatki.gov.pl

Banery/Logo